Momybaby Kızlar,sağ tarafta yatınca zararlı diyorlar doktoruma da soramadım :( ister istemez sağ tarafta uyumak daha rahat oluyor, endişeli olmam gerekir mi :( ve bu hamilelik yastığı kaçınca ayda kullanılıyor :( uyku problemi olmaya başladı