sonsuzmasalim ocak anneleri heyecan varmııı? bizim şafak 32’ye düştü. normal doğum istediğim için tabi daha erken veya daha geç de gelebilir. Bugün kilosu 3200g boyuda 49cm geldi. doğuma benim gibi sevinen varmı yoksa korkuyormusunuz? normal doğum mu düşünüyorsunuz yoksa sezeryan mı? son 4 gün bizim ayımızın başlamasınaa😍😍
Mv00 sonsuzmasalim planlı sezeryanımıza uyarsa son 18 şafağımız 🥰 hem korkuyorum ameliyatdan hem de bi an önce kavuşmak istiyorum. Erken gelirse küveZe girer diye ödüm kopuyor 😞 her duygu her düşünce mevcut yani
dyg1606 sonsuzmasalim bizimde son 12 günümüz kaldı, normal dogumu bekliyoruz tabi once yada sonra olurmu bilemiyorum artik 🙂
Esilaminel sonsuzmasalim şafak 17... Normal doguma elverişli dedi doktorumuz... Heycan cok... Hepimiz icin hayirlisi olsun...Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
Leilademir Mv00 iyide 18 gun kalmış bu aralar gelsede erken doğum yapmış sayılmıyorsunuz 33 hafta öncesi sıkıntılı kuveze direk girer prematüre olmuş olur gayet zaman olarak bir sıkısı yok endişelenmeyin🍀
sonsuzmasalim Mv00 amin inşallah 💕çok mutluyum bebeğime kavuşacağım için 😍 herkes doğumdan korkmuyor musun diye soruyor ben ise hayır tam aksine seviniyorum diyorum🙈
Melike658 sonsuzmasalim bizim haftaya belli olacak sezeryan mi normal mi ama inanılmaz derece de hem heyecanlıyım hem korkuyorum ☺️ Rabbim hepimizi hayırlı bir şekilde kurtarsın bebişlerimize kavuşalım bir an önce 🙏🏻
Yildizim sonsuzmasalim Son 24 bizim de. Biz de normal Doğumu bekleyeceğiz inşallah. Bakalım ne zaman gelecek. Heyecan , korku, stres hepsi bir arada
Deryadenizz sonsuzmasalim heyecanda var merakta ben daha kac kilo bilmiyorum ocak 5 te randevum normal dogum olcak insalah zaman gecmiyooo
Ervaelizinannesi Normal doğum inşallah safak 10 korku çok 😱 nasıl olacak nezman gelecek 🤷♀️ yarın kontrol var bakalım
sonsuzmasalim Mv00 aynen bende öyle düşünüyorum. korkunca kötü geçmese bile insan o korkudan dolayı çok sıkıyor kendisini ve kötüye çekiyor doğumu diye düşünüyorum 🙈