Zeynepci012 Kızlar oturduğu yerde bile nefes nefese neden kalınır yatarken bile boğuluyor gibiyim sütyenime kadar çıkardım sıkıldım nefes nefese kalıyorum sürekli nefes almakta zorlanıyorum derin almaya çalışıyorum nefesimi sürekli bu haftalarda normal mi acaba
esmaerdemir Zeynepci012 nefes darlığı son haftalarda genelde oluyor bence bi doktora git bebek 10 haftada çok küçük öyle bir sorun yapmaz bence
amine4444 Zeynepci012 evet normal bendede oluyordu 23 haftamdayım halen oluyor sabah kalkınca gece yatınca böyle rahat nefes alamıyorum özellikle burnumdan bu beni cok rahasız ediyor nefes herşeydir öyle olunca günüm zehir oluyor ne uzanabiliyorsun nede oturabiliyorsun
Seda9507 Zeynepci012 aynı sorunlar bende de var şuan 12.+0 ama 2 haftadır aynı sorunları yaşıyorum. Birden geliyor nefes darlığı balkona filan çıkıyorum anca öyle geçiyor
Zeynepci012 amine4444 çok kötü bi durum bebişlerimiz sağlıklı olsunda ben grip olmaktan da şüpheleniyorum
chrysanthemum Yani düz dururken değil ama azıcık iş yapsam iki rekat namaz kılsam nefes nefese kalıyorum,eskiden böyle bi sorunum yoktu 11.haftadayım