Nuruzunn Erva18 bnmde sol tüpüm açıldı hamile kalamıyordum göbeğimden 2,3 yerden minik kesikler açıyorlar zaten uyutarak yapıyorlar kalktiğimda normaldim zor değil küçük bir ameliyat ertesi gün hiç bişeyin kalmıyor sonrasında 1 ay sonra hamile kalmiştim ☺️
Hamilebirisi_06 Erva18 1 haftada tamamen normal hayatında döndü hatta ameliyattan sonra bile normal bir yere gidebilirsin vs demiş doktoru ama o 3 gün dinlendi biraz ağrısı vardı anestezi etkiledi sadece biraz kusma bulantı vs yaptı o kadar
Hamilebirisi_06 Erva18 çok çok küçük bir kesi açıldı zaten parmak ucu kadar 2-3 yerde vardı sadece onda miyom vardı o da alındı
Nuruzunn Erva18 şükür bnm iyi geçti 1 ay sonra hamile kaldım 4 sene olmamişti tüpüm açıldı hemen kaldım