Merhaba kızlar. Ben şokdayım bilmiyorum hangisi doğru. Benim Bir kızım var, şimdi ikinciye hamileyim, eşimle birlikte erkek çocuk istiyorduk, 16. haftaya kadar müayinələr zamanı doktor çoçuğun cinsiyetinin erkek olduğunu dedi. Bende o kadar sevindimki apar topar Cinsiyet partisi yaptım. 2 gün önce başka bir doktora kontrole gittim. O bana nə söyledi? Dediki sana kim demiş çoçuk erkek? Erkek diyil kız.ben kime inanacağımı bilmiyorum