Bbk88 tatlibebegim_ anladım canım sence ben napayim aşılama yaptırayim mi mayısta 9 ay oluyor yoksa 1 seneye kadar bekleyeyim mi ağustosta doluyor 1 sene de ne diyorsun 🥲
tatlibebegim_ Bbk88 ya benimde 9 aydır olmuyodu doktora 1 senedir olmuyo dedim süreci uzatmasın diye iyikide öyle demişim ilki tutmadı mesela hemen arkasından 1 ay sonra 2.yi yaptırdım
Bbk88 tatlibebegim_ ben de süreci hızlandırmak adına aşılama yaptırayım ozaman dimi yoksa doğal yollarla da kalırım belki ama ne zaman acaba :( kac kere şansımız var aşılama icin
tatlibebegim_ Bbk88 yani dene şansını bazı doktorlar kendinden hamile kalabildiğin için aşılamayı bile yapmıyolar özelde mi yaptırcaksınn
Bbk88 tatlibebegim_ evet özel canım medicalparkta.yani yapalım demesi iyi mi kötü mu anlamadim.6 7 ayda çok kolay kalırsın dedi bana vitaminler yazdi kaldı son 2 ayım kalmak icjn
tatlibebegim_ Bbk88 özelde pahalı tutar baya aşılama arkadaşım 20 bine yaptırdı iğne vs herşeyiyle beraber, hangi vitaminleri kullanıyosun
Bbk88 tatlibebegim_ karşılamıyor mu sigorta yarısını falan:( inositol içerikli vitaminler .bir de progestan adetleri duzenlesin diye
tatlibebegim_ Bbk88 özel karşılamıyo, ben üniversite hastanesinde yaptırdım tek iğnelere verdim 3500 doktor rapor çıkarttı raporsuzda 11 bindi
tatlibebegim_ Bbk88 yok canım normal vajinal muayene gibi sadece spermleri verirken hafif kasık sancısı oluyor bu kadar