Nur-sahin tuttu hatta ben direk tüp bebek istiyordum tutmaz boşuna uğraşmayalım diye, doktor ikna etti bu süreçler zor ve moral bozucu olabiliyor o yüzden aşılamayla başlayalım olmazsa tüp bebek denersiz dedi. Nasip nasıl ne zamansa o zaman oluyor demek ki hakkınızda en hayırlısı olsun