23.haftaya girdim ve bu durumla karşılaştım aslında kabızlık sorununu gebelik boyunca çok sık yaşamadım ama neden oldu hiç bilmiyorum yürürken otururken yatarken ağrısı dert oldu başıma bu ikinci günüm pazartesi gideceğim doktora başına gelen varmı varsa nasıl geçti yardımcı olabilir misiniz