Kızlar benim de mide bulantılarım aniden kesildi aslında rahatladım ama belirtiler gidince tedirgin de oldum sizde de belirtiler kesildi mi ? Sadece akıntım hala devam ediyor. Bazıları bebeğin hareketlerini hissetmeye başlamış ama ben onuda henüz hissedemedim siz hissediyor musunuz?