38 haftamda olmuştum ilk çatı muayenemi 1 cm açılmam vardı 39haftamda gittiğimde yine aynıydı bebek kanala girmişti sadece 40 haftamda gittiğimde 3 cm açılmam vardı uyarı vermişti tekrardan ertesi günü 6 cm açılmayla kendi sancımla normal doğum ile kızımı kucagıma aldım ❤️