Betkarakaya bende geçen hafta çarşamba oldum şuan 14+2 yim banada bir kere ağrı ve batma tarzı oldu ama dinlenince geçti canım kanama olursa sıkıntı. Kanaman yoksa hiç korkma magnezyum falan içiyorsan onlarda kasılma ağrı önlüyor. Şimdi acile gidersen belki alttan kurcalarlar falan doktorum gerekmedikçe alttan bakmayacağını söyledi bana. Acildekiler biraz meraklı alttan bakmaya bu konuda sende dikkat et canım