Efnan3443 Biz an itibariyle 36+0 haftalık olduk gerilikten dolayı erken olma ihtimali var o yüzden bı haftamız var gibi sizde durumlar nasıl gece yatarken asla kendimi ceviremiyorum tuvalete bile gidemiyorum artık çok zorlanıyorum sizde ne gibi ağrılar var
Feyzsali Efnan3443 36+1 alt kısmımda sizlama batma var yürürken özellikle bebek baş aşağı kafası zorluyor artık bir de 3 gündür karnım taş gibi sertlesiyor nefes aldirmiyor
Efnan3443 tatlibebegim_ Önde olması sorun değil cnm inşallah sağlıkla gelir bebişin benimde iki buçuk hafta geriden geliyor
Efnan3443 Hadi anneler gelin biraz sohpet edelim bebişler ne durumda hangi ağrıları veriyorlar bizlere
Efnan3443 Feyzsali Hiç sorma onu ya yürürken varya yerimde durup çığlık atasım geliyor baş aşağı olduğu için çok kötü baskı oluyor