mystery00 Aylnkc Havvabaht Atalayss çıktım şimdi alttan ve karnımdan da baktı herşey normal dedi bi sıkıntı yok dedi lekelenme tarzında kanama normal dedi yatış önerdi takip amaçlı evde de kontrol edebilirsin dedi evde etmek istedim bi sıkıntı yok çok şükür tekrar olursa gel dedi 😣
Havvabaht Kızlar benimde şuan lekelenmem var 5+5 geçen hafta peteyee sildigimde bı kere pembe akıntı gördüm bide şimdi gördüm yine olmuş 1 haftadır olmamıştı bidaha. Bende gitsem mi
Atalayss Havvabaht kesinlikle gitmelisin normal değil o haftalarda bende aynı sıkıntıyı yaşadım hastane yatışı, progestan ilaçlar o şekilde toparladık çok şükür🙏🏼