Sekine24 anne karnındaki bebeğe zarar vermez diye geçiyo internette yine de dr una sorman gerek. . Ben doğumdan sonra olmuştum zona, tedavi ilacı ağır,sütünü kesebilir demişti dr um, ağrılara dayanamadığım için kullandım ve sütüm kesildi maalesef .Ama bulaşıcı bir şey değil demişti ki evde kimseye bulaşmadı. çok zor ağrılı bir hastalık tez vakitte iyileşin inşallah