Kızlar 33+6 olduk malum zamanla yaklaşıyor doğumum 2.hamileligim ilk sezaryen olmuştu buda sanırım öyle bez olarak ne kullandınız ben ilk doğumda şok da satılan sleppy Bezi kullandım bantlı ama şimdi yine şok dan depend külot bez aldim umarım iyidir kullanan var mı