Delidolu yani şu bir gercek evet acılı bir durum ama geçiyor bunun bilincinde olduktan sonra ve geçeceğini bildiğiniz takdirde birazda olsa rahatlarsiniz hiç acı çekmeden süreçten geçen gebe yok tabi
Ama geçecek bebeginizi kucağınıza aldığınız an unutcaksiniz