deryaydin98 doktorunuzla iletişime geçin bence. Kan çok sıvı pembe ya da kırmızı renkli olmadığında sıkıntı olmuyor genelde ama yine de en doğrusu doktora görünmek. Benim 1 hafta boyunca kahverengi kanamam olmuştu, kese altında kan birikmiş mesela. Bol bol dinlenin , uzanın, çok yormayın kendinizi ama en önce doktor