Kızlar 14. Haftadayım aşırı midem yanıyor önerisi olan varmı
Ela-arasyilmaz1 elma ye ve iki yada üç yudum süt bunlar iyi geliyor ☺️
Ela-arasyilmaz1 gaviscon yazdır canım direk kesiyor
Mide şurubu var mı süt yada iç bol bol su iç muz ye yoğurt soda bunlari bı iç
Halimeo
Halimeo çok sağolun kızlar 🥰
Bana rennie tek çözüm olmuştu oda bir süre idare ediyor şimdilik günde bir iki alıyorum.
BabyAta evet oda fazla fayda vermiyor etkisi gittimi tekrarlıyor mide ekşime
Ozgeakdgn gaviskon nasıl ölçekle iciyosunuz kapak mi kaşık mi bir şişe ne kadar gidiyor