busraltin Ben hamile kaldım kalalı ağrı çekiyorum doğum yapsam da yadırgamam onun ağrısı farklı tabi ama bazen şiddetli de olduğu oluyor tabi dayanılmayacak ağrılar değil normal mi bunlar
Hamisbayan busraltin enfeksiyon olma ihtimali var benimde kasıklarıma giriyordu dönerken kalkarken idrar yolu enfeksiyonum varmış