merveahmt busraali22-08 of bende 34 3 deyim felaket bir kaşık ve bel ağrısı yaşıyorum sancı gibi oluyor ilk oğlum sezeryandı daha iki yaşında Buda sezeryan olucak mecburen ama korkuyorum da erken gelir diye