iremturan 26 aralık günü kontrole gitmiştim 40+6 haftalıktım. Doktorum herşey şu an iyi cumartesiye kadar gelir dedi. Eve geldik akşama doğru hafif regl sancısı gibi sancılarım başladı. Çok aldırış etmeyip evdeki işlerime devam ettim uyudum dinlendim. Gece 10 dk da bir gayet duzenli gelen sancılarım oldu. Sonra 7 dkda bire düştü. Tamam dedim doğuracağım. Doğum sancısını merak eden arkadaşlar emin olun gelince anlıyorsunuz. Ama hic dayanilmiycak gibi sancı degildi. Duşa girdim biraz uyuyim dedim wcye kalktım nişanım gelmişti. Annemi ve eşimi kaldırdım hastaneye gittik. Nstye girince sancilarim kesildi. Vajinal muayenede aciklik yoktu ama suyumun geldigi anlasildi. Sabaha kadar kendi doktorumu bekledim. O da gelince vajinal muayene etti suyun geliyor evet dedi yatisini yapip suni sanci baglayalim dedi. Ilk once lavman yapildi. Daha sonra nst ile suni sanciya baglandim. Sancilarim cok hafifti dayanilmiycak gibi degildi. Yarim saat 40 dk sonra sıklaştı nstden cikip ayakta karsilamak istedim dogum dalgalarini. Beni nstden cikardilar tam ayaga kalkacakken su bosaldi. Altima yaptim zanettim. Bi kalktim ki suyum yesildi. Eyvah dedim kakasini yapti. Ebeleri cagirdik arkasindan hemen doktorum geldi acil spinal sezeryana alindim. Cok rahatti ameliyathanede cok eglendim. Hele kizimin sesini duyunca onu gorunce butun acilarim dindi. Simdi yanimda yatiyor. Mis kokulu kizim. Sezeryandan sonra bol bol yuruyun ben biraz bile yatsam hemen agriyor vucudum. Yuruyus yaptikca rahatliyorum benden size tavsiye. 🤗 cok uzun oldu hakkinizi helal edin. 🙈
Yarenelibol iremturan Allah uzun ömürler versin bebişine sanada tez zamanda şifa versn toparlan eski haline dön 🥰 kanaldakende sezeryana alıyorlarmı ya ordan gerimi çıkarıyorlar yani bebişi ilginç🧐
iremturan Yarenelibol Amin inşaallah güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım inan o konuda hicbir fikrim yok🙈😊