Sinemtzr Dogum zamanım 26 ocak gosterıyo 10 ocakdaa 38 haftalık olcaam sızce ne zaman olur dogumum ??
Buseamaikizlerburcu Sinemtzr 36 dan sonrasi normal dogum sayiliyor istedigi vakit gelebilir yani bn 39+5 oldum 1ocakta dogurmak istiyom insallah sancisiyla gelirse oglum 😏😏😏
BusraClskan Sinemtzr hiç belli olmaz canım normal istiyosan 40ı bile bulabilir. Bende 36+3 deyim 10unda doğumum olacak inşallah🙏🏼 Ben sabırsızlıktan bekleyemedim birde ağrılardan 😌
Sinemtzr Buseamaikizlerburcu of of ay dusunmemten kafayi yiyicem ne zaman glck diye bide agdaya gidicem kestiremiyorum dogum ne zmaan olur diye
Sinemtzr AygyulSina saglkla glsnde artk glsn agrilarim cok midem de bulaniyo bide akintim yeşil gecmiyo kafayi yemek uzreyim.
BusraClskan Sinemtzr allah sabır versin canım beklemek cidden çok zor son zamanlarda geçmek bilmiyor zaman 😌😔
sonsuzmasalim Sinemtzr bende 36 haftalıgım benim tahmini doğum tarihi 29 ocak ama bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş. ne zaman gelecekleri belli olmaz hayırlısı bakalım🙈 bana sanki gününü geçirecekmiş gibi geliyor da hayırlısı🤷🏽♀️
Sinemtzr AygyulSina ya cok kullandm ilac gcmiyo iki kere farkli fitil kullandim krem kullandm banamisin demiyo
ZehraS Sinemtzr oglan cok vaxt 40 tamamliyir canim hetda iki uc gun gecir 40 hefteyi ama 38 den sonra zaten normal dogum sayiliyo
Sinemtzr AygyulSina su gibi yesil onune gecemiyorum kasinti biyandan surekli geliyo ic camasiri gymiom pijama giyiom sadece ama mahvetti buu enfeksion beni of of :(