Cnnsss Merhabaa,sezeryan ile doğum yapıldığında komple çıplak mı olunuyor acaba? Varis çorabı hakkında bilgisi olan var mı 🫣
3_oglan_annesi Cnnsss ameliyat masasına uzaniyorsun belden aşağısı çıplak malisef ama yinede örtü seriyolar sadece göbek dışarda kaliyor
Firstpreg Cnnsss Bazı doktorlar giyilmesini istiyormuş pıhtı atmasın diye. Onda da özel hastaneler tedarik ediyor.
belmayamac Cnnsss Ben ameliyat önlüğü giymiştim önden düğmeli, uyuşturduktan sonra sanırım komple açtılar göğüslerim kapalıydı sadece. Varis çorabı da kullanmadım ilk defa duydum
Cnnsss 3_oglan_annesi ben çorapsız duramam hiç bir yerde ya🤣yaz kış çorap giyerim ve düşündüğüm şey orda direk üşürüm corapsizliktan 🤣
3_oglan_annesi Cnnsss orası soğuk olduğu için bn bile üşüdüm ama Alaçam yanimada ameliyat masasında izin veriyolarmi ki giyinmeye