Aysun2834 SerpilG rennienin tabletini kullandım bende yanlış hatırlamıyorsam gündü 4 kere kullanabiliyorsun
Demeterbil Canım rennie duo diye şurup var onu kullan , bende 34 haftalık hamileyim geceleri uyuyamıyordum şurup gerçekten içtiğin an Mide yanması yapmıyor banada doktorum yazdı bu şurubu
SerpilG Çok teşekkürler yardımınız için. Yarın Dr arayıp sorayım ozaman gündüz birşey yok gece oluyor. 2 gündür çok kötü oldum. Bende 33 hafta oldum. Ne zormuş hiç bukadar tahmin etmezdim
Wish SerpilG aynen benimde sizin gibi o ağrıyı acıyı iyi bilirim bana bi tek o ilaç iyi geldi bi tane içince 4-5 gün beni idare ediyor inşallah size de iyi gelir bende 33+6 haftalığım
SerpilG Wish Allah hepimizin yardımcısı olsun hiç filmlerdeki gibi değilmiş hamilelik. 😁 herşeye değer tabiki
SerpilG Feslegen yedim cnm muz. Sanki tatlı hamur işi yiyince daha çok oluyor. Yani normalde yememde 2 gündür yedim ve böyle olunca acaba ondanmı diye düşündüm
SerpilG Aysun2834 eşim hep kullanır o ilacı ama bitirmiş. Yarını bekliycem artık. Teşekkür ederim cnm