5 haftalık hamileyim çarşamba doktora gittik kese falan her şey normal ama kese biraz rahim ağzına yarın yerde dedi düşük olabilir de olmayabilir de dedi progesteron 12.4 çıktı başına böyle bir şey gelen var mı kese yukarı çıkabilir dedi ama bilmiyorum çok korktum