Esragenc5353 Sd2147_ selam canım 3 ay kullanıp bıraktım kendim .yeterli olmuştur fazlası zarar diye düşünüyorum.
Aslisko İki ay kullandım dördüncü ay da decavit diye bir hapa başladım onda da az miktarda var diğer vitaminler de var hamileler için tablet
Sd2147_ Aslisko doktor magnezyum tablet önerdi onu kullanıyorum şimdi 15+2 haftadayiz bi sakıncası yoktur inşallah
biranne__ Sd2147_ doktorun bırakacağın zamanı söylüyor canım 12. Haftada bırakmıştım ben ama yeni yazılanın içindede folik asit var yine
Enfal_06 Sd2147_ doktor söyleyene kadar bırakma derim çünkü onun sonrasında başka takviye veriyor haberi olursa daha iyi olur