Geçmiş olsun geçen hafta bende hastalandım boğazım çok ağrıyordu. Zeytinyağını burnumdan damlatıp yattım gece boyunca temas etmesini sağladım bana çok iyi geldi. Sana da tavsiye edebilirim. Sprey yapmak istiyorsan ama içine sinmiyorsa gargara yapıp tükürebilirsin daha güvenli olur.