Gnc3371 Merhabalar bebek çok istiyorum ama ne zaman yumurtlama haftası gelse aşırı geriliyorum ve sürekli kavga modunda oluyorum süre geçiyor ve adet olunca da üzülüyorum. Böyle hisseden var mı acaba benden başka 🙂