Olmamasıda bir seçenek ama kendimi o kadar inandırmışım ki olacağına yıkıldım resmen çantalar dolusu ilaçlar alarm kurarak saati saatine içtim hepsini hep pozitif düşündüm moralim iyiydi ama son iki gündür bir ümitsizlik çöktü içime birşey hissetmiyorum dedim sanki olmayacak