İlk doğumum o kadar zor geçmişti ki bundan çok korkuyordum sezeryan olmayı düşünüyordum ondan da korkuyodum başıma ciddi ciddi ağrılar giriyo kalbim duracak gibi oluyordu her düşündüğümde ama bugün bin şükür hiç korktuğum gibi olmadı darısı size canım anneler 🫶 2. Doğum evet daha kolay oluyormuş bu bir gerçek ama bol bol yürüdüm gebeliğimde hepi topu 20 dakika kötü sancı çekmişimdir şimdi çok şükür bebeğim yanımda bekleyen tüm annelerinde doğumu inşallah çok kolay geçer 🙏 2. Doğumda bebek kendini daha çabuk atıyor. Nefes egzersizi mutlaka yapın ve sancı geldiğinde ıkının. Herkesin su gibi doğumları olur inşallah 🙏 bu arada ankara bilkentte doğum yaptım herşey herkes çok iyiydi özel hastane konforu, merak edenler için dipnot📌🙃