Hlyela 28 +6 haftalık gebeyim ve kasıkta büyük varis oluştu kan sulandırıcı ve çorap kullanmam gerek varmı aynı sıkıntı yaşayanlar ? Çok zormuş ağrısı
Hilalaldmr04 Hlyela ay canim ne cektim ben halada cekiyorum 😞 benimde bacagimda damarim tikandi kan sulandiriciyi hala kullaniyorum ve de varis corabini . 30 haftaligiz biz de .
Hlyela Hilalaldmr04 cnm bende başladım çoraba ağrıya razıyım ama risklerinden çok korkuyorum pıhtı olayı korkutuyor sezeryan olucam ve belden iğne yapılınca ayakta dolaşım olmadığı için pıhtı atabilirmiş napacaz bilmiyorum