Kızlar iyi geceler. Saçma gelebilir belki çoğunuza ama 34. Haftaya girdim. İçimde sürekli bir sıkıntı var bebeğim içerde sıkışık mıdır? Rahat mıdır? Diye sürekli aklım onda saçma biliyorum ama sizlerle de paylaşmak istedim. Sanırım fazla kuruntulu biriyim