Merhaba kızlar 37+0 da bebeğim 3410gram olarak dünyaya geldi 🧿 başından beri gelişimi geri kilo almıyor denilen bebek en son 36+3te 2680 gr denilmişti özele gidiyorum doğumu da aynı hekim yaptı .5 gün sonra doğumda o da bende çok şaşırdık neler yediğimi sizinle paylaşmak istedim bir kişiye bile fikir olup fayda sağlamak beni çok mutlu eder😊 başından beri her gün muz ceviz yumurta vs yiyorum son haftalar kaşar çok yedim bunlar hiç etki etmedi .1haftasa 90gram almıştı çok az dedi dr. Bende muzu cevizi herseyi artık nasılsa doğum zamanı belli kilo da almıyor diye bırakmıştım sadece Son hafta yaptığım sabah akşam nesquikli süt içmek ve öğlen ve akşam bir kase ev yoğurdu yemek olmuştu.diğer yaptığım hiç birsey bebeğime bu denli fayda sağlamadı şeker problemi olmayanlar dr a sorup deneyebilir herkese hayırlı doğumlar diliyorum bebişlerinize sağlıkla kavuşun inşallah 🥰