Kimyasal gebelik korkulacak bir şey değil, aksine tüplerinizin açık olduğunu ve hamile kalabildiğinizi gösterir. Bu doktorlar için yol gösterici bir durumdur. Bir iki ay sonra tekrar hamile kalabilirsiniz yani. Bu arada bebek isteyenler dayanamayıp adet bir gün geçince hemen test yapıyor da öğreniyor bunu, oysa bir çok kadın bu kimyasal gebeliği yaşar fakat haberi olmaz. Adetim bir hafta gecikti der test yapma gereği duymaz o yüzden kimyasal olduğunun farkına varmaz bile