Ben de 5 yıl önce sezaryen oldum ama bastırma olayını hatırlamıyorum benim için travmatik birgündü, bebeğim küvözdeydi falan, yapmadılar mı yoksa ben mi unuttum bilmiyorum ama böyle konuşuldukça ben de korkar oldum😳kaldı 3 haftam, hala spinal mi olsam genel mi onu düşünüyorum