Mv00 GizemCengiz ben otuzuncu haftadan beri giriyorum . Bebek gelişimi bayağı önden gittiği için erken Doğum riski olduğu için . Sizde de sertleşme toplanma çok oluyosa söyleyin ama belki bakarlar sancı var mı diye nst de
BusraEda GizemCengiz 36. Haftanın içindeyim. Dediklerinin ultra halleri ve kaşıntım başladı. Az kaldı artık. Annelik gerçekten doğurmadan başlıyor 🤰