Mineartcc Haftadayim 3 aksamdir 8 9 gibi yüzüm kızarmaya ve hafif kasinmaya başlıyor. Gündüz olunca geçiyor. Pazartesi kan tahlil vereceğim ama bu durumu yaşayan var mı ya?