Kubrakar272727 Nurdoga aynı benim gibi olmuşsunuz ya bide bir önceki hamileliğim ikizdi hiç hamile değil gibiydi herkes abartıyor diyorum ama bu çocuk beni şuan dediklerimi tek tek yediriyor😂😂 büyük lokma yye buyuk söz söyleme diye boşa dememişler 🤭🤭🤭
Nurdoga Kubrakar272727 kız al bendende okadar yani 😂 eşim seni artk taniyamiyorm diyr birazda seviniyor kız bisy isteynce bide yapip getiriyor beyendinmi die gözümün içine bakıyor ilkinde bkmisti sormktan hicmi bisy istemez diyordu şimdi de 😂 tam terssi neyseki mutlu ben ne istersem sukr yapiyrda aliyrda
Melos066 Kubrakar272727 bende senin gibiydim çok yiyordum ama doktorum asitten dolayı çok yemenin faydalı olmadığını soyledi zar zor günde 1 tane yiyordum artık hurafe doğru mu bilmiyorum ama kızım olucak inşallah 🥰 bence doğru 😂 bu arada 36 haftaligiz 🥰🥹
Kubrakar272727 Nurdoga hahahahah bazen o kadar karışıyor ki midem zehirlenicen bugün falan diyor ama. Sağlıkla gelsinler eslerimizde anlayışlı olunca bı o kadar güzel geçiyor herşey sağlıkla alalım kucagimxa insllah 🧿🐣
Kubrakar272727 Sudenaz0105 🧿 maşallah sağlıkla gelsin paşa ❤️ demmeki tek kızda insanın canı ekşi istemiyormus
Sudenaz0105 Kubrakar272727 yok be kızlarımda da istemedim hiç ekşi genelde ekşi sevmem zaten 😃 sağol canım🥰