biranne__ Ayker1 o haftalarda bendede vardı bi hafta sonra geçmişti sabredin belki sizinkide geçer hiç gitmeyen bir şey çok sinir bozucu
Seyda_Seyda Ayker1 bendede aynisi var kusma ara ara olabiliyo 13 haftadayim ama daha kötü oldugum gunler insallah geride kaldi
Ayker1 Seyda_Seyda biz şuan 10+3 teyiz ne yersem yarım saat içinde ağzımda oluşan tat beni mahvediyor sakızla bastırmaya çalışıyorum gece 1 tane muz yiyorum o şekilde iyi geliyor dişlerimi fırçalıyorum ama etki bile etmiyor 🥺