Deli_hatun_7
Benim ilk gebelikte çıktığı için bu sefer daha erken şeker yüklemesi yapıldı onda çıktı düzene girmeyince insülin başlandı
Ne yalan söyleyeyim zor kinci bebeğimi erken doğum yaptım kaybettim malesef 😔o yüzden iyiki serklaj var zor olsada
canı sağolsun
Şimdi 3.gebeligim 27.haftalari gördük elhamdülillah inşallah zamanında sağlıkla doğar