Ilkaymom gebeliğimin 9.haftasında yaşamıştım,plasentada ayrılma varmış.O yüzden bence doktorunuza gidin en kısa zamanda.yerleşme kanaması da olabilir inşallah öyledir,başka bişey değildir umarım.Ama hafife almamak lazım,ilk fırsatta gidin doktorunuza.Bana progestan vermişti