BusraaZeynep A life gidip memnun kalan doktor ve hizmet bilgisi verebilecek var mı 8 haftalık olduk hastane arıyorum 🌸
Zeyneppx BusraaZeynep ben gidiyorum yeni başladım bende 9+2 yim lala hocaya gidiyorum şimdilik paket aldım ama Oskar hocayı vs çok ovuyorlar ebru Hacer hocayıda. Olumsuz bişi duymadım hastane ile ilgili bilemiyorum benimde ilk
Mervecvk94 BusraaZeynep ben ebru hocaya gidiyorum hoca iyi ama riski gebelik doktoru olduğu için çok yoğun randevuları zor alıyorum
Enfal_06 BusraaZeynep etimseguta oturuyorum özel eryaman hastanesine gidiyorum henüz doğum paketi almadım ikili taramamiz var o zaman konuşucaz
Melisgokce123 Bende. 19+4 günlük hamileyim başından beri ebru hocaya gidiyorum. 4 sene önce ilk çocuğumda da ebru hocaya gitmiştim. Çok memnunum
BusraaZeynep Zeyneppx çok teşekkür ederim inşallah en hayırlısı olur hakkımızda hepimizin ben de doğru bi karar verebilirim 😂
BusraaZeynep Mervecvk94 benim de kist falan var artı varis riskli gebe takibi gerekebilir dendi o yüzden bu doktor olabilir peki hastanede yeni doğan yoğun bakım ünitesi var mı
Tubakaba SeydaGolcuk0 merhaba bende Oskar hocaya takipliyim hep sezeryan yaptırıyor diyorlar sezeryan ya da normal diye bir şey söyledi mi size ben 34 haftalığım daha bir şey söylemedi ama normal doğum yaptırdığını hiç görmedin normal doğurmak istiyorum
BusraaZeynep Zeyneppx çok sağ olun doğum paketi almayacagım galiba ama Ebru hocaya gideceğim sanırım birkaç hafta geçsin 11 olunca ona giderim
Zeyneppx BusraaZeynep sürekli muayene ücreti vermektense paket mantıklı geliyor kuzum sağlıkla gelsinler inşallah bende 9+3 üm günler geçmiyo sabırsızım 🤲🏻🙏🏻
BusraaZeynep Zeyneppx haklısın canım da ben zaten şehir hastanesine de mecbur gidiyorum testlerimi orda yaptırırım muayene ücretine ve doğuma para vermiş olurum sadece nasip olursa öyle olunca çok fark oluyor arada bütçeme göre
zeynep62 Zeyneppx merhaba bende paket almayı düşünüyorum ve Lala hanıma gitmek istiyorum nasılsın memnunmusunuz siz 13 haftaligim şuan
Tubak Elifela ben de a life Lala hanıma gidiyorum kuzenim de hamile aynı doktora gidiyoruz geçen hafta ona paket aldık sadece doğum için 23.000 dediler o yüzden paket almak daha mantıklı gibi 🌸