Cicek1 Buket09 benimde şuan 37 haftalığız kasık ağrılarım başladı bugğn adet sancısı gibi acaba doğum belirtisi mi bunlar
Buket09 Cicek1 sanırım oda bi sebep boyle ansızın sancı vuruyo ama bide benim ek olarak kasıklarım o kadar ağır ki zor yürüyorum bu haftalarda sanırım hazırda beklememiz gerekli çok şükür çanta vs herşey tam ama insan yinede korkuyo
Buket09 Feyzsali evet çok sert oluyor her gün defalarca kez nerdeyse ve bazen elliyorum acı hissediyorum