Ben çift rahimliyim 2 tane düşüğüm var biri 5. Haftada düştü, diğerinin 8. Hafta kalbi durdu. Şimdi 4 haftalık hamileyim ve lekelenmem var çok tedirginim. Bu durumu yaşayan var mı? Neler yaptınız herhangi bir tedavi gördünüz mü? Doğuma kadar ilerleyen gebeliğiniz oldu mu?