Sevdanurr4 Kızlar ben geçen ay meram tıpa perinatolojiye gittim Ali acarin verdiği kağıtla bana 1 ay sonra tekrar gel dediler pazartesi günü gidicem acaba tekrar kağıtla mi gidicem yoksa randevu alınıyor mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi
tugbaaquarium Sevdanurr4 merhaba Ali Acara nasıl randevu aldınız kendi muayenesine mi acaba ? Yoksa Meram tıpa mı ?
Sevdanurr4 tugbaaquarium ben ilk kendi muayenesine gittim bana kağıt yazdı meram tıpa gidiyorum sürekli o kağıtla orda bakiyo artık