EceNaz26 Hamile kalmadan hemen önce ön dişimdeki dolgum düşmüştü yaptırmaya gidemeden hamile kaldığımı öğrendim. Şuanda kararmaya başladığını fark ettim. Yaptırmak sakıncalı mı ? Uyuşturucu iğne yapılmadan yapılan dolgunun zararı olur mu?