huysuz__ Aminezeyd sizinkine baktım da çözemedim nubu kız gibi ama ortada kaldım bilemicem annesi🥲 benim 3 numarayı da çözemedim nubtan anlıyorum sadece net görünürse fikrim oluyo ama göremedik keratayı.
Tugba1tugba Cilginanne2bebeli68 doktor yorum bile yapmayınca belli değil dedi bende acaba kız mı diye düşünmüştüm canım
huysuz__ Tugba1tugba kordon aradayken hiç görmedim, nasıl duruyo bilemem.. ama bu bebişteki cinsel organı,testisleri de görünüyo oğlumun ultrasonları da böyleydi ordan tanıdık geldi 😅
Tugba1tugba huysuz__ bakalım gidicem çarşamba yada Salı tekrar kuzum doğruysa eğer etiketlerim seni de bu sefer gösterir inşallah
huysuz__ Tugba1tugba 😊bende benim 3 numarayı merak ediyorum çoğu erkek dedi ama ultrasonda nubunu, bacak arası çekmemiş dr o yüzden meraktayım. Kızım da var oğlumda ama hepsi ayrı heycan ayrı merak, annelik çılgınca bir şey😅
Tugba1tugba huysuz__ gerçekten öyle ne güzel Allah iki meyveyi de tattırmış. Gönlündeki neyse o olsun inşallah :))
huysuz__ Aminezeyd yok önceki attıklarınıza baktım, gerçekten anlaşılmıyo kız gibi nubu,bedeni erkek gibi ,dr bile karar verememiş tez öğrenirsiniz inşallah 😅