Ayseklnc 12 haftalık hamileyim Perinotoloji doktoru bebeğimin kafasında ve gövdesinde ödem olduğunu ve bebeğimin öleceğini hamileliği sonlandırmak zorunda olduğumuzu söyledi böyle bişey yaşayan oldumu yardıma çok ihtiyacım var
Ceylan-dfne Ayseklnc başıma gelmedi canım başka doktora ya da hastaneye git inşallah hayırlı haberler alırsın
Temmuzmucizesi26 Ayseklnc 12. Haftada ikili tarama testine gittiğimde ben de aynısını yaşadım. Ense kalınlığı çok fazla çıkmıştı beyninde sırtında göğsünde ödem çıktı. Kromozom bozukluğundan oluyormuş gebeliğim sonlandırıldı ve genetik test yapıldı trizomi 18 çıktı maalesef… çok çok geçmiş olsun size de umarım korktuğunuz olmaz
Ayseklnc Temmuzmucizesi26 evet banada genetik test yaptırmamı söylediler pek umudum yok ama yinede bir doktora daha gideceğim teşekkür ederim 🙏
Beybitooo Temmuzmucizesi26 anladım çok geçmiş olsun bizde amniyonsentez sonucu bekliyoruz o yüzden merak ettim 🙏🏻