7 haftalık hamileyim. 4. Haftamdan bu yana ara ara lekelenmelerim oluyor. Doktorum olabileceğini kırmızı kan şeklinde olmadıkça problem olmadığını söylüyor. Progestan kullanıyorum. Fark ettiğim bir nokta oldu. Lekelenmelerim stres yaptığımda oluyor. Stres lekelenme yapar mı daha önce yaşayan oldu mu ?