Merhaba arkadaşlar ben 22+6 haftalık hamileyim üçüncü oğluma hamileyim ilk oğlumda şekerim çıkmamışti ikinci oğlumda şekerim çıktı doğuma kadar diyet yapmıştım ve son ayimda insülin kullanmıştım her neyse benim gebelik başında açlık değerim 106 çıkmıştı bende her ihtimale karşı ara ara şekerimi ölçtüm ama hep normal çıktı şekerimi fazlasıyla çıkaracak şeyleri yediğim halde yine şekerim çıkmazdı daha dün ölçüm yaptım açlık normal çıktı bir de baya bir şeyler yedim ölçtüm şekerimi gayet normal çıktı bugün biraz önce akşam yemeğinde biraz beyaz peynir 1 domates 1 salatalık bir yeşil biber bir tane de yumurta kırdım yağda yarım ekmekten az da beyaz ekmek yedim 1 saat sonra ölçüm yaptım 155 çıktı inanamadim tekrar ölçtüm diğer parmaktan 156 çıktı 10 dk sonra yine ölçtüm 158 çıktı ay inanamadim bir türlü yine mi bu bela çıktı yoksa başıma bu arada şu fazlalığı yok detaylı da çıkmadı ikinci oğlumda su fazlalığı çıkmıştı detaylıda 1 hafta kadar önden gidiyor ben toplamda 7 kilo aldım bu arada ağız kuruluğu ve çok susama yok ikinci oğlumda çok susama ve ağız kuruluğu da vardı ya dün daha fazla yediğim halde normal çıkarken bugün neden böyle oldu tabiki ölçümlere devam edeceğim korktum bu değeri görünce ama anlamadım acaba anlık mı çıktı bu değer yoksa gerçekten şekerim mı var